Super godt P2P program
3 deltagere
Side 1 af 1
Super godt P2P program
Det kan være ret svært at finde et godt og gratis P2P program uden reklamer og måske også uden malware.
Jeg har fundet et som jeg har "testet" og giver fem stjerner til.
Programmet hedder Cabos og er open source der er bygget på limewire.
Det rigtigt fede ved den er at du kan bruge den direkte til at smide musik ind på din ipod og at den bruger hele fire forskellige Gnutella søgemotorer (3 amerikanske og en fransk) og det sikrer dig at du kan finde lige det som du søger efter.
Udseenet er enkelt, simpelt og uden reklamer, og man kan blokere for uploads (jeg anbefaler dog at man sætter en lav grænse).
Det er i bund og grund en simpel og nem måde at bruge et P2P program på uden dikkedarer.
Dog kræver den (ligesom limewire) at du har java.
System: Windows 2000 eller senere. Mac OS X 10.2.8 eller senere. Mac OS 8.6 eller senere
Link: http://cabos.sourceforge.jp/
(Jeg brugte Bitdefender total security 2008 da jeg testede dette program, og der var ingen malware!)
Jeg har fundet et som jeg har "testet" og giver fem stjerner til.
Programmet hedder Cabos og er open source der er bygget på limewire.
Det rigtigt fede ved den er at du kan bruge den direkte til at smide musik ind på din ipod og at den bruger hele fire forskellige Gnutella søgemotorer (3 amerikanske og en fransk) og det sikrer dig at du kan finde lige det som du søger efter.
Udseenet er enkelt, simpelt og uden reklamer, og man kan blokere for uploads (jeg anbefaler dog at man sætter en lav grænse).
Det er i bund og grund en simpel og nem måde at bruge et P2P program på uden dikkedarer.
Dog kræver den (ligesom limewire) at du har java.
System: Windows 2000 eller senere. Mac OS X 10.2.8 eller senere. Mac OS 8.6 eller senere
Link: http://cabos.sourceforge.jp/
(Jeg brugte Bitdefender total security 2008 da jeg testede dette program, og der var ingen malware!)
Sidst rettet af Fre Jan 18, 2008 8:19 am, rettet i alt 5 gange
Sv: Super godt P2P program
Er programmet lovligt? Kan download fra programmet indholde virus eller andet utøj?
alle p2p programmer er HELT LOVLIGE.
det er filerne som folk smider op, som tit er ulovelige, og da det er private folk som smider filerne op, så kan det som alle andre p2p programmer, godt indeholde "utøj"
det er filerne som folk smider op, som tit er ulovelige, og da det er private folk som smider filerne op, så kan det som alle andre p2p programmer, godt indeholde "utøj"
Altså du må godt kalde mig mads hvis du downloader en masse uden et godt antivirus program...Admin skrev:Er programmet lovligt? Kan download fra programmet indholde virus eller andet utøj?
Men P2P er lovligt og alt efter hvad du downloader også bare fra nettet så er der ALTID en potientiel risiko for malware.
Det der er ulovligt er hvis du deler rettighedsmæssige filer.
Jeg personligt bruger den til at downloade skins og web ting... det andet kender jeg ABSOLUT ingenting til.
\\: Det er generelt lovligt at dele filer, som ikke er beskyttet af ophavsrettigheder, f.eks. filer, man selv har lavet.
Lignende emner
» Photofiltre - Super billedbehandlings program
» Gratis Super krypterings program
» Sikkerhedsfirma: Hack dig selv
» Godt site med 1.ste klasses freeware
» rigtig godt gratis spam filter
» Gratis Super krypterings program
» Sikkerhedsfirma: Hack dig selv
» Godt site med 1.ste klasses freeware
» rigtig godt gratis spam filter
Side 1 af 1
Forumtilladelser: