Åbn tråden virus !
2 deltagere
Tips og trick :: Tips og Trick :: Virus
Side 1 af 1
Åbn tråden virus !
At admin er den eneste der må svare på virus relaterede spørgsmål er crap... Undskyld... men det er sagt lige ud...
Der kunne være brugere der har et problem og skriver ind kl. 04 om natten... Og måske en bruger der har løsningen lige efter... Og mon så at admin er vågen til at svare 24/7 ?
Eller er der en dybere mening med det, som jeg ikke lige har hittet ud af?
Der kunne være brugere der har et problem og skriver ind kl. 04 om natten... Og måske en bruger der har løsningen lige efter... Og mon så at admin er vågen til at svare 24/7 ?
Eller er der en dybere mening med det, som jeg ikke lige har hittet ud af?
Sv: Åbn tråden virus !
Grunden til at kun jeg må svare i tråden virus, er at det kan få fatale følger vis man fixer noget forkert med HiJackThis. Håber du forstår.
Jo... jeg kender HiJackThis...Admin skrev:Grunden til at kun jeg må svare i tråden virus, er at det kan få fatale følger vis man fixer noget forkert med HiJackThis. Håber du forstår.
Men hvorfor så ikke lave en HiJackThis-log tråd...
Selvom vi lavede en HiJackThis kategori, skal man også i kategorien Virus bruge HiJackThis.
Admin skrev:Selvom vi lavede en HiJackThis kategori, skal man også i kategorien Virus bruge HiJackThis.
Ja... i det tilfælde kan alle hjælpe alle hvis virus er åbn...
Og så kan du jo have din HJT tråd som en del af det... Husk på at nogle vira ikke bliver vist i HJT da de oftest gemmer sig i gemte filer som feks. i gendannelses filer og de bliver jo ikke vist i HJT.....
Jeg kan da sagtens åbne kategorien virus, men så skal værktøjet HiJackThis IKKE bruges i denne kategori,
da det som sagt kan få fatale følger.
Admin skrev:Jeg kan da sagtens åbne kategorien virus, men så skal værktøjet HiJackThis IKKE bruges i denne kategori,
Det ville være en god ide... For ellers burde kategorien jo ikke hedde virus...
Det er en god ide, lav en HJT ved siden af, for så kan en natteravn som mig (og andre) bla. hjælpe en eller anden hvis vi skulle være på
Som du nok kan se, er du blevet hørt. Kan denne tråd slettes?
Edit: Godt vi fik det på plads her fra låser vi denne tråd
mvh vista-freaken
Edit: Godt vi fik det på plads her fra låser vi denne tråd
mvh vista-freaken
Tips og trick :: Tips og Trick :: Virus
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum