Dårlig nyhed hjemmefra
Side 1 af 1
Dårlig nyhed hjemmefra
Det er businessmand som er gået et par uger i Asien for at få nye markeder.
Efter den første uge, ringer han hjem for at fortælle (og høre) hvordan det går. Han får havemanden i telefonen:
- Herre... Jeg er ked af at sige det, men Deres hund er død!
- Min hund? Død? Jam... Hvordan kan det være sket?
- Dyrlægen sagde, at det nok skyldtes indre blødninger fordi den havde ædt for meget.
- Det er da umuligt... De giver den da vel den sædvanlige mængde tørfoder?
- Jo, men eftersom Deres hest er død, så har hunden spist af liget.
- Min hest er død?? Hvodden det?
- Ja... Det skyldtes jo den ildebrand i stalden.
- Hvordan i alverden er der gået ild i stalden???
- Jo, altså, ifølge brandmændende, så er det fordi, da huset sprang i luften, så røg nogle af gløderne over til stalden, og så...
- ER HUSET SPRUNGET I LUFTEN??????
- Øh... Ja... Brandmændene sagde, at det skyldtes en gaseksplosion, da der gik ild i huset...
- Ild i huset?
- Jo, det er fordi de stearinlys vi havde sat omkring Deres mors kiste sat ild til gardinerne.
- ER MIN MOR DØD???????????????
- Ja... Hun fik hjertestop da hun fik at vide at Deres kone var gået med Deres bror.
Efter den første uge, ringer han hjem for at fortælle (og høre) hvordan det går. Han får havemanden i telefonen:
- Herre... Jeg er ked af at sige det, men Deres hund er død!
- Min hund? Død? Jam... Hvordan kan det være sket?
- Dyrlægen sagde, at det nok skyldtes indre blødninger fordi den havde ædt for meget.
- Det er da umuligt... De giver den da vel den sædvanlige mængde tørfoder?
- Jo, men eftersom Deres hest er død, så har hunden spist af liget.
- Min hest er død?? Hvodden det?
- Ja... Det skyldtes jo den ildebrand i stalden.
- Hvordan i alverden er der gået ild i stalden???
- Jo, altså, ifølge brandmændende, så er det fordi, da huset sprang i luften, så røg nogle af gløderne over til stalden, og så...
- ER HUSET SPRUNGET I LUFTEN??????
- Øh... Ja... Brandmændene sagde, at det skyldtes en gaseksplosion, da der gik ild i huset...
- Ild i huset?
- Jo, det er fordi de stearinlys vi havde sat omkring Deres mors kiste sat ild til gardinerne.
- ER MIN MOR DØD???????????????
- Ja... Hun fik hjertestop da hun fik at vide at Deres kone var gået med Deres bror.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum