freeware assembler
2 deltagere
Side 1 af 1
freeware assembler
ja den er god nok du kan få en gratis 32-bits assembler
hvad gør en assembler så? den omskriver din assembler kode til maskin kode (en .exe fil)
http://betov.free.fr/
her kan den så hentes
hvad gør en assembler så? den omskriver din assembler kode til maskin kode (en .exe fil)
http://betov.free.fr/
her kan den så hentes
XstormX- Antal indlæg : 28
Registration date : 04/01/08
Sv: freeware assembler
Den omskriver... men hvad er det godt for ???
Kan det have en gavnlig effekt på puteren?
Kan det have en gavnlig effekt på puteren?
hej bindegal
altså det en assembler/compiler gør er at den gør dig i stand til at lave dine egne programmer dvs. du kan faktisk lave alt lige fra en virus til et anti virus software med sådan en børge
Sv: freeware assembler
XstormX skrev:altså det en assembler/compiler gør er at den gør dig i stand til at lave dine egne programmer dvs. du kan faktisk lave alt lige fra en virus til et anti virus software med sådan en børge
Det kan jo være gavnligt hvis man vil teste sit antivirus-system eller hjemmelavede firewall...
Men det lyder som om det er et program man skal være ret hæftig nørd og kende diverse ting for ikke at lave l*rt i den.
re: bindegal
jeg kunne jo faktisk godt uploade en guide til hvordan man programmerer assembler programmer på rapidshare.. hvis det har nogen interrese
RE: bindegal
faktisk laver jeg selv nogle gange test vira/spyware/super stealth trojaner som i og for sig er fuldstændig er harmløse da de kun efterligner deres handlinger den heftigeste malware jeg nogensinde har lavet efterlignede 23 skadelige til særdeles farlige og skadelige handlinger og den blev slet ikke snuppet af noget anti virus/ antispyware program overhovedet
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum